Gostujuće predavanje: Humor u oglašavanju: zašto uspijeva?

8. April 2021. | Studij, Razno, Događanja
Gostujuće predavanje: Humor u oglašavanju: zašto uspijeva?

Često viđamo humor u oglašavanju, no jeste li se ikada zapitali kako funkcionira ili zašto su neki takvi oglasi uspješniji od drugih?

U petak, 16. travnja 2021. godine s početkom u 14:00 h, u sklopu predavanja na predmetu Marketinška komunikacija koji obrađuju različite aspekte integrirane marketinške komunikacije uključujući i oglašavanje gostuje Hye Jin Yoon, profesorica Advertising and Public Relations, Grady College of Journalism and Mass communication – University of Georgia, SAD koja će održati predavanje pod nazivom Humor u oglašavanju: zašto uspijeva?

Ovo predavanje će vam dati uvid u lakše prepoznavanje i razumijevanje humora u oglašavanju kao i različite elemente koji ga čine uspješnim. Tako ćete s lakoćom uočavati razne zanimljive primjere, uključujući i humor u kontekstu brand oglašavanja, društvenih medija, kao i u domenama zdravlja pa čak i okoliša. Kao i uvijek, studenti će tijekom i neposredno nakon predavanja imati priliku diskutirati s gošćom te postavljati pitanja o svemu što ih zanima o ovoj zanimljivoj temi. Predavanje je otvoreno i za javnost. Iskoristite prilike koje Vam se nude!
Zoom dvorana: Z 12
Meeting ID: 565 175 0442
Meeting password: 358302

Dr. Hye Jin Yoon je izvanredna profesorica na katedri za oglašavanje i odnose s javnošću, Sveučilišta Georgia (UGA), SAD. Njeni glavni istraživački interesi obuhvaćaju humor u oglašavanju i psihologiju humora, održivi marketing i oglašavanje. Dodatni istraživački interesi uključuju zdravstvene i okolišne aspekte u oglašavanju te njihov utjecaj na potrošače i društvo, digitalno oglašavanje, društvene medije i mreže. Dr. Yoon je objavila više radova u respektabilnim svjetskim časopisima, kao što su Journal of Advertising, Journal of Business Research, International Journal of Advertising, Journal of Health Communication, Health Communication, i Journal of Current Issues & Research in Advertising, te je za svoj rad dobila više nagrada i stipendija, primjerice  Journal of Interactive Advertising Best Reviewer Award, 2019, Journal of Advertising Best Reviewer Award, 2018, Sam Taylor Fellowship Award, 2012, 2014-2018, ICA Communication and Technology Division, Top Three Faculty Paper, 2011, i American Academy of Advertising Dissertation Award, 2010.