22. tra. 2024.

Ima li kreativnost radno vrijeme? - Teatrin, 24. travnja, 18:00 h

U srijedu, 24. travnja u 18:30 sati dođite u Teatrin i poslušajte panel raspravu na temu “Ima li kreativnost radno vrijeme?”.

Broj slobodnih mjesta je ograničen zato požurite i prijavite se putem linka: https://lu.ma/ffz9hdcf

Svoja iskustva s vama će podijeliti šefovi i kreativci, a za dobru atmosferu tokom cijelog popodneva pobrinit će se Josip Škiljo.

Panelisti:
PETRA LESKOVEC DUJIŠIN, Infobip
Ona tvoje klikove pretvara u odlično korisničko iskustvo! Ona je arhitekt digitalnog svijeta i zna sve male tajne velikih majstora dizajna!

MAJA LEKŠIĆ, CEO at manush d.o.o./CMO at Radio Dalmacija
Dok kormilari oceanima potrošačkih želja i marketinških trendova ona će bez problema uvjeriti Eskima da kupi led i od najobičnijeg proizvoda napraviti zvijezdu crvenog tepiha! Jednostavno, ima priču koja se prodaje!

NIKOLA KUPREŠANIN, pisac&scenarist
Dajte mu prazan papir i on će od njega napraviti serijskog ubojicu, špijuna, nesretne ljubavnike i zaplete čvršće od Gordijskog čvora. Ako nemate pristup ChatGPT-ju, pitajte Nikolu. Dobit ćete originalnu priču s puno duše. Svaki put.

JOSIP VRBAN, Founder and CEO Lumer Print & Shop
Zbog njega Gutembergovo otkriće ima smisla. On je baza u pokretu. Sinoć san lega jutros, U afteru do smrti, Ne tresi se i ostale mudrosti iz najoriginalnijeg ormara u gradu doznajte iz prve ruke!

MARKO MALJKOVIĆ, Locastic&LITTO Agency&Tinel Meetup
On živi utopiju. Radi SAMO ono što voli osmišljavajući proizvode i rješenja koje svi volimo! On je Djed Božićnjak koji umjesto dimnjaka stiže kroz ekrane.

GORDAN TURKOVIĆ, CTA Komunikacije
On je imun na šumove u komunikacijskom kanalu i teško ga je ostaviti bez teksta. Mišo Kovač PR svijeta koji dupkom puni dvorane i učionice. Dr. Dolittle, Nick Marshall, Šesto čulo domaće i međunarodne PR scene sa zavidnom kolekcijom prestižnih nagrada struke i marketinškim kampanjama o kojima svi pričaju. P.S. Ako dođe do susreta treće vrste, zovite Turku!

ANTE KATIĆ, Four of them LLC
Posvećen oblikovanju digitalnih iskustava. Za njega je spajanje kreative i poslovnih procesa poput igranja tetrisa. Uz njega je korisničko iskustvo putovanje koje se pamti.

✅GORAN PAVLOV, Business consultant and serial entrepreneur
Da može živjeti od ideja, bio bi besmrtan. Zajednički nazivnik poslovnog i kreativnog svijeta. Uvijek ima minimalno dva rješenja za svaki problem. Najnepoznatiji celebrity poslovne zajednice.

Događaj je financiran sredstvima Interreg Central Europe – Capacity2Transform projekta.