1. Misija Centra
Doprinositi poticanju trajne zapošljivosti građana i uspješnoj tranziciji naše regije i Republike Hrvatske prema društvu i ekonomiji utemeljenim na znanjima i cjeloživotnom učenju.
2. Osnovni ciljevi Centra
- Pružanje novih i razvijanje postojećih znanja iz područja ekonomije i srodnih primijenjenih područja poslovnim ljudima i stručnjacima,
- Savjetovanje poslovnim ljudima i stručnjacima u procesu permanentnog učenja te u adaptaciji i razvoju kako organizacije, tako i samih pojedinaca uključenih u proces,
- Razvijanje sposobnosti prilagodbe i proaktivnog upravljanja promjenama.
3. Vrste i razine edukacijskih programa
- Formalno cjeloživotno obrazovanje
Organizirani proces učenja kroz verificirani obrazovni program kojim se stječe javna isprava o određenom stupnju obrazovanja, a stečene kvalifikacije upisuju u radnu knjižicu. Programi formalnog obrazovanja mogu biti verificirani programi osposobljavanja i usavršavanja.
- Neformalno cjeloživotno obrazovanje
Organizirani proces učenja kroz obrazovni program koji nije verificiran, a usmjeren je na profesionalno osposobljavanje odraslih osoba za rad, za različite socijalne aktivnosti te za osobni razvoj. Po završetku programa polazniku se dodjeljuje Potvrda o sudjelovanju. Program neformalnog obrazovanja može biti in-house ili otvorenog tipa.
Neformalni obrazovni program čija je izrada i izvedba prilagođena specifičnim potrebama poznatog naručitelja usluge, najčešće tvrtke, a služi profesionalnom osposobljavanju i usavršavanju u skladu s razvojnim potrebama naručitelja. Svrha in-house programa je razvoj ljudskih resursa naručitelja usluge kako bi ona bila organizacijski što učinkovitija i konkurentnija na tržištu.
Neformalni obrazovni program koji je usmjeren i prilagođen građanstvu u širem smislu riječi, tj. nepoznatom naručitelju, a služi profesionalnom osposobljavanju i usavršavanju te osobnom rastu i razvoju polaznika.
4. Područja cjeloživotnog obrazovanja
- Marketing,
- Poslovna organizacija i menadžment,
- Poslovne financije,
- Upravljanje proizvodnjom,
- Upravljanje ljudskim resursima,
- Računovodstvo,
- Poduzetništvo,
- Informatičke tehnologije,
- Turizam i ugostiteljstvo,
- Vanjska trgovina,
- Europske integracije,
- Poslovni strani jezici,
- Ostala područja ekonomije i srodnih primijenjenih područja.
Svako od navedenih područja predstavlja okvir, unutar kojeg se otvara prostor za definiranje spektra edukacijskih programa, odnosno "programskih linija" koje se mogu granati horizontalno i vertikalno te integrirati razna područja, sukladno potrebama i dogovoru s naručiteljima.