Menadžment malog poduzeća
Trajanje: |
3 godine |
ECTS bodova: |
180 |
Uvjeti za upis: |
- završena srednja škola u trajanju od četiri godine
- položena državna matura
- Hrvatski jezik - razina B
Pristupnicima koji su državljani zemalja članica EU, a koji su državnu maturu položili na materinjem (stranom ) jeziku, umjesto predmeta Hrvatski jezik, bodovat će se uspjeh ostvaren na položenom materinjem (stranom) jeziku
- Engleski jezik - razina B
U slučaju da je pristupniku engleski jezik bio jezik srednjškolskog obrazovanja (materinji jezik), umjesto predmeta Engleski jezik vrednovat će se prvi položeni Strani jezik kojeg je pristupnik položio na državnoj maturi.
- Matematika - razina B
|
Razredbeni postupak: |
- Prijave za upis: www.postani-student.hr
- Pravo na upis stječu pristupnici koji se prijave i potvrde namjeru upisa na odabrani studij prema redosljedu na rang-listi do popunjavanja upisne kvote
- Pristupnik koji ne ostvari pravo na upis u roku u kojem je to pravo stekao gubi pravo upisa
|
Vrsta studija: |
preddiplomski stručni studij |
Nastavni programi: |
Nastavni programi |
Ishodi učenja: |
GENERIČKI ISHODI UČENJA STUDIJA
- Koncizno i argumentirano izložiti stavove i spoznaje, ideje, probleme i rješenja
- Analizirati poslovne probleme primjenom kvantitativnih metoda i IKT
- Razviti komunikaciju i suradnju u različitim poslovnim situacijama u domaćem i međunarodnom okruženju
- Riješiti poslovne zadatke poštujući principe etičnosti i društvene odgovornosti
OPĆI ISHODI UČENJA STUDIJA
- Identificirati i povezati poslovne aktivnosti malog poduzeća
- Skicirati poslovnu ideju
- Osmisliti plan poslovanja u cjelini i u pojedinim segmentima
- Predložiti organizaciju poslovanja malog poduzeća s aspekta temeljnih funkcija poslovanja
|
Ishodi učenja smjera na III godini studija: |
Manadžment
- Klasificirati menadžerske vještine i mogućnost njihove primjene u malom poduzeću
- Analizirati financijske pokazatelje poslovanja malog poduzeća i izraditi financijski plan
- Analizirati kritične čimbenike razvoja novih proizvoda
Marketing
- Preispitati koncepte i spoznaje o ponašanju potrošača/kupaca/korisnika
- Skicirati projekt istraživanja tržišta za profitne/neprofitne/javne organizacije
- Analizirati provođenje specifičnih marketinških aktivnosti na tržištu
Financije
- Razlikovati metode analize financijskih izvještaja i investicijske analize
- Razlikovati usluge financijskih institucija, funkcije financijskih tržišta i vrste poreza
|
Mogućnosti nastavka studija: |
Završetkom stručnog studija ekonomije student može nastaviti studij na ovom Fakultetu na specijalističkom diplomskom stručnom studiju, odnosno drugom stručnom ili diplomskom studiju na ovom i drugim fakultetima i sveučilištima u zemlji i inozemstvu uz eventualne razlike predmeta/bodova koji proizlaze iz specifičnosti različitih programa, što se propisuje aktima sveučilišta i/ili fakulteta. |
Stručni ili akademski naziv ili stupanj koji se stječe završetkom studija: |
prvostupnik (baccalaureus) ekonomije |